Den - 14 Dunedin

16. 1. 2009

16.1.2008

pátek

den 14

Ráno jsme chtěli spát dlouho, ale přes ten ruch sekaček to nějak nešlo. Spali jsme v Public gardens, které jsme si ráno i prošli. Jsou moc hezké, všechno jim tam zrovna kvete. Po procházce zahradami jsme šli do zdejšího bazénu. ObrazekZregenerovat a spáchat pořádnou hygienu. Potkali jsme tam i velice sympatické Čechy, s kterými jsme se už včera viděli u tučňáků žlutookých. Když jsme u těch Čechů, připomíná mi to, že nám psala Ráďa s Honzíkem, že jim vybrali auto. Šli na noc spát do kopců a když se ráno vrátili, měli vykradenou Obrazekdodávku. Naštěstí měli cennosti sebou a tak jim vzali jenom jídlo. Taky jim chybí okýnko, kterým tam vlezli. Je to hrozný. Shodou okolností je to v dobu, kdy má soud ten zloděj, který nás obral.Snažíme se dovolat paní, jak ten soud dopadl, ale nedaří se nám jí chytit na telefonu. Tak to jen taková Obrazekmezicestovní vsuvka. Vylézáme z bazénu a jedeme po pobřeží na jih k místu zvanému Mueraki Boulders. Jsou to zvláštní kulaté kameny v moři, které jsou vidět za odlivu. Jejich původ je vědecky ověřený, ale vypadají mysticky. Je zvláštní, co příroda dokáže vytvořit.

Odtud frčíme do Dunedinu.

Těsně před ním lezeme na Mount Cargill. Cestou na tento kopec potkáváme skalní píšťaly podobné Panské Skále u Děčína. Těm, co se u nich schovávala Pyšná princezna. Z vyhlídky moc nemáme. Kazí se pomalinku počasí a vršek našeho kopce je v mlze. Sjíždíme dolů do Dunedinu. Rozhodujeme se, co dál. Jestli pojedeme pozorovat další kolonii tučňáků žlutookých anebo to necháme až na zítra. Vyhrává únava. Jdeme spinkat. Zítra tedy budeme poznávat Dunedin a jeho okolí.